Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Robotické broušení svarů
Nohavica, Radek ; Kočiš, Petr (oponent) ; Vetiška, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o broušení, jako dokončovací metodě obrábění. Cílem práce je popis aktuálních řešení pro robotizované broušení. Bakalářská práce se zaměřuje na robotiku jako celek a dává hrubý obraz o jejich základech. V práci je nejdříve představena metoda robotizovaného broušení, další část práce se pak zabývá offline aplikacemi pro programování robotů, jež jsou vhodné pro broušení.
Synchronizované řízení dvou běhounů vibračního válce ARP95
Novák, Martin ; Rada, Zdeněk (oponent) ; Klas, Roman (vedoucí práce)
Práce předkládá řešení problému synchronizovaného řízení tandemového vibračního silničního válce ARP 95. Při vývoje tohoto stroje byla zjištěna nedostatečná synchronizace obou běhounů. Výše popsaný problém byl řešen postupnými úpravami bloku řízení. K odstranění problému vedlo správné vyhodnocení naměřených dat a pochopení chování stroje. Hlavním výsledkem bakalářské práce je odstranění nesynchronního chování obou běhounů, díky němuž bylo dosaženo maximální výsledné výchylky mezi oběma běhouny 0,2°. Synchronní řízení je velmi důležité při úpravě asfaltového povrchu silnic v okolí obrubníků a v současné době má stroj ARP 95 společnosti AMMANN nejpřesnější řízení na trhu.
Robotické broušení svarů
Nohavica, Radek ; Kočiš, Petr (oponent) ; Vetiška, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o broušení, jako dokončovací metodě obrábění. Cílem práce je popis aktuálních řešení pro robotizované broušení. Bakalářská práce se zaměřuje na robotiku jako celek a dává hrubý obraz o jejich základech. V práci je nejdříve představena metoda robotizovaného broušení, další část práce se pak zabývá offline aplikacemi pro programování robotů, jež jsou vhodné pro broušení.
Synchronizované řízení dvou běhounů vibračního válce ARP95
Novák, Martin ; Rada, Zdeněk (oponent) ; Klas, Roman (vedoucí práce)
Práce předkládá řešení problému synchronizovaného řízení tandemového vibračního silničního válce ARP 95. Při vývoje tohoto stroje byla zjištěna nedostatečná synchronizace obou běhounů. Výše popsaný problém byl řešen postupnými úpravami bloku řízení. K odstranění problému vedlo správné vyhodnocení naměřených dat a pochopení chování stroje. Hlavním výsledkem bakalářské práce je odstranění nesynchronního chování obou běhounů, díky němuž bylo dosaženo maximální výsledné výchylky mezi oběma běhouny 0,2°. Synchronní řízení je velmi důležité při úpravě asfaltového povrchu silnic v okolí obrubníků a v současné době má stroj ARP 95 společnosti AMMANN nejpřesnější řízení na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.